در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ثبت‌نام بیش از ۸۰ هزار نفر در پذیرش تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی

کریمیان از ثبت‌نام بیش از ۸۰ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: ترتیبی اتخاذ شده است که علاقه‌مندان به پذیرش که تا ۱۰ دی موفق به ثبت نام نشده اند، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه اصلاحات و دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر شده و تا دیشب ادامه داشته است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش با بیان این که بیش از ۸۰ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن امسال  ثبت نام کرده اند، گفت: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام ، انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده برای مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی به سایت مراجعه کنند.

کریمیان بیان کرد: پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم انجام می شود. بنابراین لازم است داوطلبان در درج معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند؛ چرا که مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی، منجر به لغو قبولی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار