چشم و چراغ ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه دو

مستند چشم و چراغ با هدف پاسداشت یاد و نام خانواده معظم شهدا به صورت ویژه‌ای در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مستند «چشم و چراغ» یک مستند گزارشی است که در هر قسمت به سراغ والدین یکی از شهدا در سراسر کشور می‌رود. هدف از تولید این برنامه تبیین سبک زندگی خانواده شهدا از لحظه تولد، ازدواج و ... همچنین شیوه تربیت فرزندان در مکتب اسلامی- ایرانی است.

تولید مستندی از زائران مرقد حاج قاسم و گفتگو با مهمانان مختلف، تدارک ویژه این برنامه به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

«چشم و چراغ» یکی از محصولات موسسه حماسه ثارالله است که به تدبیر حاج قاسم سلیمانی با هدف نهضت جمع‌آوری اسناد و روایات والدین شهدا در سراسر کشور در کرمان تاسیس شد.

نام این برنامه نیز برگرفته از اشاره امام خمینی (ره) به خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت است.

«چشم و چراغ» کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی طاهر فر که هر شب قبل از بخش خبری ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
نبی زمانی
۲۰:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بنام خدااگراینکارکارفرهنگی موسسه ثارالله رادرتمام نقاط کشورراه اندازی شودبزرگترین نقاط قوت وایجادیادویادواره تمام شهدادربین جوانان وخردسالان وهمچنین بایادشهدافرزندان انقلاب درذهنشان خاطرات شهدادرتمام خانواده هااثرگذاری بالایی تاثیرگذاروتوطئه های دشمنان نقش براب خواهدشدواسلام وانقلابمان روزبه روزمحکم ومحکم ترازدیروزخواهدشدازشهرستان گنبدکاووس ازاده وجانبازنبی زمانی
آخرین اخبار