دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در رقابت های لیگ بوکس که قرار است روز جمعه 30 دی برگزار شود در مقابل تیم پیوند ساپکو با تمام توان ظاهر می شویم و اجازه خود نمایی به این تیم را نمی دهیم ضمن اینکه این جدال فینال زود رس لیگ بوکس خواهد بود.

رضا مهدی پور در گفتگو با خبرنگار ورشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم جهان فولاد غرب اولین حضور خود را در مسابقات لیگ برتر بوکس تجربه می کند و تمام تلاش های را به کار گرفته ایم تا به طور شایسته به مصاف تیم پیوند ساپکو برویم و به طور قطع می توان گفت تیم جهان فولاد غرب یکی از سر سخت پیوند ساپکو و از مدعیان جام قهرمانی لیگ خواهد بود.

وی درادامه افزود: اکثر مشت زنان تیم جهان فولاد غرب از بومیان شهر کرمانشاه تشکیل نشده است و حضور ملی پوشان با تجربه و قدرتمندی همچون علی مظاهری عمران اکبری، محمد رضا قارونی ، عثمان کریمی و محمد مومی وند در ترکیب تیم مان جایگاه خوبی را برای ما در لیگ رقم خواهد زد.

مهدی پور در ادامه بیان داشت: تیم جهان فولاد غرب چهار مربی برتر و قهرمان آسیا که از بهترین های ایران هستند را به عنوان کادر فنی در اختیار دارد چرا که تمام تلاش مسئولین هیئت کرمانشاه انتخاب برترین ها درکمیته فنی این تیم است.

دبیر هیئت بوکس کرمانشاه در خصوص تیم پیوند ساپکو بیان داشت: تیم پیوند ساپکو با سابقه چهار سال قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بوکس و حضور ملی پوشان باتجربه و قدرتمندی همچون محمد ستار پور، امین قاسمی پور، جعفری و احسان سپهوندی بی شک رقیب قدرتمندی برای تیم ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بهر حال تیم جوان فولاد غرب برای پیروزی بر روی رنکینگ مسابقات می روند و هدف والایی همچون قهرمانی را در سر دارد که با و جود این شرایط روز جمعه 30 دی ماه مسابقات زیبایی از بوکسور های هر دو تیم شاهده خواهیم بود.

مهدی پور در ادامه تاکید کرد: برای بالا بردن انگیزه مشت زنانمان در نظر داریم علاوه بر مبالغ قرار داد هایشان برای هر پیروزی آنان در مقابل رقبای یک سکه تمام بهار آزادی به عنوان پاداش به آنان اهدا کنیم.

* میزبان شایسته ای برای تهرانی ها خواهیم بود

رضا مهدی پور در خصوص میزبانی این دوره از مسابقات لیگ برتر بوکس اظهار داشت: در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر بوکس کرمانشاه میزان تیم پیوند ساپکو از تهران است و با توجه به پیشینه این شهر در مهمان نوازی سعی می کنیم به طور شایسته از ورزشکاران کشورمان میزبانی کنیم.

وی افزود: در نظر داریم این رقابت ها را در سالن اختصاصی بوکس شهید بهشتی کرمانشاه برگزار کنی در تمام تدابیر امنیتی را در نظر گرفته ایم تا مسابقات بدون هیچ گونه حاشیه ای و در جوی آرام و بدون تشنج انجام گیرد.

مهدی پور خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولین فدراسیون بوکس و اعضای کمیته فنی به منظور برگزاری این دوره از رقابت ها در کرمانشاه حضور یابند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار