کشف و توقیف ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز/ کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقیف ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان صحنه خبر داد و گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس آگاهی صحنه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی کارگاه متروکه‌ای در یکی از روستا‌های شهرستان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی‌ها ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس کنگاور یک محموله قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و یک قاچاقچی هم دستگیر شد.

 جاویدان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۳۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه ساده، ۳۰۰ عدد باطری گوشی، ۳۲۰ عدد سیم شارژر، ۲۲۸ عدد مغزی قفل کمد و یک تن سم کشاورزی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۶ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 جاویدان مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار