پل ۳۰۰ متری محور ایرانشهر، مهرستان یکی از بزرگترین پل‌های در دست ساخت

پل ۳۰۰ متری محور ایرانشهر، مهرستان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، این پل یکی از بزرگترین و مهمترین طرح‌ها در جنوب استان است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب استان  سیستان و بلوچستان گفت: پل ۳۰۰ متری محور ایرانشهر، مهرستان یکی از بزرگترین و مهمترین طرح‌های در حال ساخت در جنوب سیستان و بلوچستان است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

قادری افزود: این پل با ۲۱ دهنه هفت متری در نقطه‌ای حادثه خیز در محور ایرانشهر، مهرستان ساخته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب استان گفت: ساخت این پل یکی از دغدغه‌های جدی مردم بود که با اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال بصورت جهادی از سوی پیمانکار بومی منطقه ساخته شد.

قادری با بیان اینکه احداث این پل نقش مهمی در روان سازی تردد و جلوگیری از حوادث ناشی از سیلاب در منطقه دارد افزود: این روز‌ها جنوب استان با نگاه دولت محترم روی ریل عمران و آبادانی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۱۶ طرح پل سازی در جنوب استان با اعتباری ۴۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که ۸ طرح در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دهانی پیمانکار این طرح هم گفت: قرار داد ساخت پل ۳۰۰ متری محور ایرانشهر مهرستان دو ساله بود که با تلاش شبانه روزی ۴۵ نفر از مهندسین و کارگردان بومی منطقه حدود ۹ ماه ساخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار