دارنده دو مدال برنز جهان گفت: مسابقات جهانی امسال به دلیل آنکه سال قبل از المپیک است اهمیت زیادی برای من و تمامی مدعیان دارد.

یونس امامی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان، گفت: مسابقات جهانی امسال اهمیت زیادی برای من و تمامی مدعیان دارد چراکه هر کشتی‌گیری بتواند در این مسابقات بدرخشد، نیمی از راه موفقیت در المپیک را طی کرده و طبیعتاً در آن آوردگاه بزرگ هم خواهد درخشید.

وی با اشاره به رقابت‌های جام جایزه بزرگ قرقیزستان، گفت: در این مسابقات به مصاف سیداکوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه رفتم و هر چند زیاد آماده نبودم، اما به این موضوع رسیدم که با تلاش و آماده سازی بیشتر توانایی شکست او را دارم.

قهرمان آسیا تصریح کرد: من در مصاف با سیداکوف با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شدم در حالی که می‌توانستم در دقایق پایانی کشتی به دلیل خستگی او به پیروزی برسم. البته او هم کوله باری از تجربه و بسیار فنی و باهوش است و با وجود خستگی او در پایان کشتی هر چه تلاش کردم نتوانستم به امتیاز لازم برسم. هر چند که این کشتی، تجربه بسیار ارزشمندی برای من است که می‌توانم در آینده به خوبی از آن استفاده کنم.

امامی درباره اینکه در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان به دنبال چه عنوانی است، گفت: در گام نخست باید به دوبنده تیم ملی برسم، اما مطمئناً این دوره از مسابقات جهانی به دلیل اینکه میدانی برای کسب سهمیه المپیک است، بسیار سخت از دوره قبلی است. من هم سعی می‌کنم با بهترین شرایط روحی و جسمی در این مسابقات شرکت کرده و نتیجه‌ای بهتر از رقابت‌های جهانی قبلی کسب کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار