باوفا: تمرکزمان روی مسابقات جهانی ۲۰۲۳ است/ امیدوارم شاهد ظهور کشتی گیران آینده دار باشیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: تمام تمرکز ما این است بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ داشته باشیم.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درباره رقابت‌های قهرمانی کشور که روز‌های ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، گفت: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با کیفیت خیلی خوبی در این چند روز برگزار شد. جوانان بسیار خوبی در این مسابقات شرکت کردند همچنین کشتی گیران نوجوانی که در سال گذشته در معیت تیم ملی بودند در این مسابقات حضور داشتند و عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

باوفا با اشاره به اینکه این جوانان در سال‌های آینده قطع به یقین می‌توانند کشتی بزرگسالان را کمک کنند، افزود: امسال سعی کردیم مسابقات قهرمانی کشور، جام شاهد، جام تختی و مسابقات آسیایی را برای انتخاب تیم جهانی لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع به چهار کشتی گیر سعید اسماعیلی، ابوالفضل چوپانی، فردین هدایتی و امیررضا ده بزرگی در مسابقات قهرمانی کشور استراحت دادیم تا در جام شاهد حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با بیان اینکه با آمادگی کامل در مسابقات حاضر خواهیم شد، گفت: تیم کشتی فرنگی جوانان در سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان قهرمان شد و امسال نگاه کشتی دنیا به تیم ملی ما بیشتر خواهد بود.

باوفا بیان کرد: تمام تمرکز ما این است بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشیم و مسابقات پیش رو فقط در جهت آمادگی سطح کمی و کیفی کشتی گیران در مسابقات جهانی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم طی برگزاری اردو‌هایی که داریم بتوانیم روند رو به رشد و صعودی را برای کشتی جوانان داشته باشیم، اظهار کرد: تمام نگاه بنده این است که بتوانیم از دل بچه‌های جوانان، کشتی بزرگسالان را تامین کنیم و امیدواریم در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ کشتی جوانان همچون سال گذشته بدرخشد و شاهد ظهور کشتی گیران جوانان باشیم که آینده تیم بزرگسالان را در المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ تامین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.