کارگران کارخانجات سبلان پارچه اردبیل دیگر حقوق و بیمه معوقه ندارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: مشکلات کارگران کارخانجات سبلان پارچه اردبیل ‌حل شده و کارگران دیگر حقوق و بیمه معوقه ندارند.

بهروز رحیم‌زاده گفت: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات کارخانجات سبلان پارچه اردبیل و متولیان این مجموعه در حال انجام است و در این زمینه تدابیر مدیریت عالی استان سبب شده تا تولید در آن‌ها جریان یابد و شاهد ارتقا و توسعه این کارخانجات باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل می گوید: این واحد صنعتی در حال حاضر با مدیریت و نظارت هیئت حمایت از صنایع با فعالیت بیش از 900 نفر در حال تولید است و با توجه به نظارت و بازرسی مستمر کارگری این واحد تولیدی مشکلات مربوط به کارگران را برطرف کرده است و خوشبختانه در این زمینه مشکلی باقی نمانده است و کارگران حقوق و بیمه معوقه ندارند.

به گفته او، کارخانجات سبلان پارچه اردبیل جزو واحدهای مشکل‌دار محسوب نمی‌شود و با توجه به توان تولید و اشتغال بالا باید بتوانیم از تمامی ظرفیت موجود استفاده کنیم که با در نظر گرفتن مدیریت توانمند این مجموعه بی‌شک ظرفیت تولیدی و بهره‌وری سرمایه در این مجموعه گسترش خواهد یافت.

رحیم‌زاده گفت: باید حمایت از بخش خصوصی در استان اردبیل برای توسعه روند اشتغال و اقتصاد استان بیش از پیش گسترش یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و با رفع مشکلات و موانع موجود زمینه‌ساز گسترش استان باشیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت مهم و اساسی است.

او در ادامه ضمن اشاره به واگذاری کارخانه ذوب آهن به گروه تولیدی به صورت اجاره‌ای می گوید: این کارخانه نیز در حال حاضر مشکل کارگری ندارد و از پارسال به مالک اصلی بازگردانده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر این واحد تولیدی روزانه با تولید 480 تن محصولات فولادی در حال فعالیت بوده و میزان اشتغال در این کارخانه به 160 نفر رسیده است که برنامه‌ریزی برای تولید محصولات متناسب با نیاز داخلی کشور در نظر گرفته شده است.

رحیم‌زاده می گوید: واحد صنعتی شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی نیز در حال حاضر با 230 نفر نیرو در حال فعالیت است و مشکل و دغدغه‌ای برای کارگران استان در این زمینه وجود ندارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.