۴ هزار بسته معیشتی در دهه مقاومت و بصیرت میان نیازمندان اهوازی توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز گفت: در دهه مقاومت و بصیرت که از نهم دی ماه شروع و تا میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه دارد، چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار شرق اهواز توسط پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام علی علیه السلام توزیع می‌شود.

 حجت الاسلام سید امیر میرعلایی گفت: این بسته‌ها با هدف رفع محرومیت و کاهش آلام خانوار‌های محروم و آسیب پذیر شرق اهواز توزیع می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های این ناحیه در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر گفت: برنامه‌های ما در این حوزه دو دسته است، بخشی از برنامه‌ها در حوزه قرارگاه محرومیت زدایی و کمک‌هایی در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی، تحصیلی و جهیزیه میان خانوار‌های محروم و آسیب پذیر شرق اهواز است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز  با بیان اینکه بخش دیگری از اقدامات ما در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: در قالب این قرارگاه در زمینه کارآفرینی وام‌های کم بهره و با مدت مشخص تنفس داده می‌شود.

 حجت الاسلام میرعلایی گفت: این وام‌ها به متقاضیانی داده می‌شود که مدرک فنی و حرفه‌ای داشته باشند و رشته‌هایی که قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه اعلام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.