رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: ۳۹ هکتار از اراضی دولتی در شهر آببر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

شفیعی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: در قالب نهضت ملی مسکن ۳۹ هکتار از اراضی دولتی در شهر آببر به محدوده الحاق شده و زمین به بنیاد مسکن تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن، حدود ۱۳۰۰ نفر در سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن برای خانه دار شدن در شهرستان طارم ثبت نام کرده بودند، ابراز داشت: از این تعداد ۳۷۵ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم در حال اجرا است، گفت: عملیات اجرای ساخت این تعداد واحد مسکونی در مرحله اسکلت است و بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با اشاره به اینکه در قالب نهضت ملی مسکن حدود ۳۹ هکتار از اراضی داخل محدوده حریم شهر آببر به محدوده الحاق شده و زمین به بنیاد مسکن تحویل داده شده است، تصریح کرد: همچنین در شهر چورزق زمینی خریداری و این زمین هم به بنیاد مسکن شهرستان طارم تحویل داده شده تا ساخت مسکن شروع شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم بیان داشت:آمار ثبت نامی‌های واجد شرایط تایید شده طرح نهضت ملی در شهر چورزق ۴۹۲ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.