رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

کارکنان فراجا در سه ماهه گذشته علاوه بر برقراری امنیت، خدمات خود را به خوبی انجام دادند

باقری گفت: در سه ماهه گذشته کارکنان فراجا علاوه بر برقراری امنیت و جلوگیری از ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی، خدمات خود را به خوبی انجام دادند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عصر امروز (دوشنبه) در مراسم معارفه سردار رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور و تکریم سردار اشتری فرمانده پیشین فراجا اظهار کرد: همرزمان عزیزمان در فرماندهی انتظامی در ۱۱۰ روز گذشته از سراسر کشور به‌صورت شبانه‌روزی و جانانه از امنیت کشور، هویت ملی و منافع کشور و مردم دفاع کردند.

سردار باقری افزود: نیرو‌های فراجا با صبر و حوصله بر دهان دشمن زدند؛ دشمنی که با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند. نیرو‌های فراجا در این مدت با کم‌مهری‌هایی مواجه شدند که اجر آن‌ها با خداوند است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز مرزبانان ما در دورافتاده‌ترین مکان‌ها از مرز‌های آبی و خاکی ما دفاع می‌کنند، عنوان کرد: مرزبانان در این ایام اقدامات سنگینی در جهت تأمین امنیت کشورمان انجام دادند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ است، بیان کرد: دوران کرونا و حوادث اخیر نشان داد که این دو نعمت سلامتی و امنیت چقدر گران‌بهاست؛ امنیت مقدمه لازم برای انجام مسولیت‌ها و پیشبرد اهداف است.

سرلشکر باقری گفت: در سه ماهه گذشته کارکنان فراجا علاوه بر برقراری امنیت و جلوگیری از ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی، خدمات خود را به خوبی انجام دادند؛ همچنین سپاه و بسیج در برقراری امنیت و ارتش در راستای ترابری نیرو‌ها در حوادث اخیر در کنار فراجا قرار گرفتند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اساسی‌ترین سازمانی که تأمین امنیت و ثبات را در داخل کشور برعهده دارد، فرماندهی انتظامی است، افزود: امروز ۲۰ مأموریت اصلی از سوی فرماندهی انتظامی کشور در حال انجام است و خدمات فراجا هر سال نسبت به سال قبل رشد و کیفیت بالاتری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
امیدواریم این حوادث اخیر تکرار نشه ونیروهای نظامی در تربیت نیروهای کارآزموده با مهارت های دفاعی و اطلاعاتی و امنیتی. قویتر عمل کنند و همچنین فساد و قاچاق اسلحه مواد مخدر اعتیاد و جولان دهی اشرار با شدتش باهاش برخورد بشه ومردم امنیت به معنای واقعی حس کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
از اینکه زن و بچه مردم جرأت نمیکنن شب پاشونو بذارن تو خیابون پیداست
آخرین اخبار