سرنوشت مبهم محبی پس از دعوا با تیم پرتغالی

علی فتح‌الله‌زاده زاده می‌گوید تکلیف محمد محبی و سانتاکلارا در دادگاه مشخص می‌شود.

یکی از مشکلات بزرگ استقلال در این فصل، پرداخت مبلغ رضایت‌نامه محمد محبی به تیم سانتاکلارا پرتغال بود. مبلغی که قسط اول آن در زمان مدیریت مصطفی آجورلو پرداخت شد، ولی قسط دوم در دوره حضور علی فتح‌الله‌زاده بر مسند مدیرعاملی، با مشکل مواجه شد.

پس از آنکه مبلغ واریزی آبی‌ها به طور کامل به حساب تیم پرتغالی واریز نشد، سانتاکلارا از استقلال به فیفا شکایت کرد و اکنون همه در انتظار مشخص شدن وضعیت محبی هستند.

علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر در این خصوص گفت: با تیم سانتاکلارا دعوا داریم. هر چیزی که بگویم، ممکن است اشتباهاتی شود که نتوانیم در دادگاه از خودمان دفاع کنیم.

او ادامه داد: من مطمئنم که کارمان را انجام داده‌ایم و در آنجا نیز خوب دفاع خواهیم کرد و ان‌شاءالله نتیجه خوب نیز خواهیم گرفت.

وی گفت: حداقل از زمانی که من آمده ام، هیچ قصوری در پرداخت نداشته ایم. با وجود اینکه از جای دیگر پول داده بودیم، دوباره من به حساب تیم پرتغالی پول ریختم که ۹۰ هزار یورو آن به حساب نشست و مابقی آن برگشت خورد.

مدیرعامل استقلال اظهار داشت: علت این موضوع نیز تحریم است. ما قصوری نداریم و حرف‌هایی برای گفتن داریم. چون موضوع پیچیده است، اجازه دهید در دادگاه حضور شویم.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: یک زمانی است که فیفا یا CAS یک رأی را سریع صادر می‌کند، ولی یک زمانی صدور آن را به پایان فصل موکول می‌کند. ولی تا زمانیکه فیفا رأی را صادر نکند، محمد محبی بازیکن استقلال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار