پس از شکست در مرحله نیمه نهایی لیگ كشتي:

مصطفی جوکار: روی اشتباه خودم، مقابل لشکری مغلوب شدم

کشتی گیر آزاد کار وزن 84 کیلو گرم تیم تله کابین گنجنامه همدان گفت: هر چند توانم به دلیل کشتی های زیاد در طول رقابت های لیگ تحلیل رفته بود اما در مقابل احسان لشگری فقط روی اشتباه خودم مغلوب شدم.

میثم مصطفی جوکار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقه نیمه نهایی مقابل تیم خونه به خونه بابل قرار گرفتیم که فکر می کنم بچه های ما مثل خودمن به دلیل آن که کشتی های زیادی را در دور گروهی لیگ گرفته بودند آمادگی مطلوبی نداشتند ضمن آن که خونه به خونه در هفته پایانی لیگ استراحت داشت و از شرایط بهتری برای مسابقه نیمه نهایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: در هشت هفته ای که تیم ما در مرحله گروهی رقابت ها لیگ مسابقه داشت فقط دو دیدار کشتی نگرفتم و خوشبختانه در شش رقابتی که به میدان رفتم توانستم به پیروزی برسم.

دارنده مدال نقره آسیا درباره مسابقه رده بندی مقابل تیم شهرداری ملایر گفت: ملایر زادگاه من است و به تمام مردم این شهر مدیون هستم اما با توجه به این که در مقابل تیم تله کابین گنجنامه همدان تعهد داشتم مجبور شدم با انرژی به مصاف کشتی گیر شهرداری ملایر بروم که در نهایت هم پیروز میدان شدم و هم تیمم به مقام سومی رسید.

مصطفی جوکار در مورد تغییر وتحولات در کار تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد: من وظیفه ام کشتی گرفتن است و در جایگاهی نیستم که در مورد تغییرات مربیان صحبت کنم فقط می توانم بگویم به عنوان یکی از سر باز همه جوره در خدمت کشورم خواهم بود.

ملی پوش کشورمان در المپیک 2008 پکن خاطر نشان کرد: از این که به اردوی تیم ملی دعوت شده ام خوشحالم و قول می دهم در صورت این که افتخار حضور دوباره در المپیک را داشته باشم حتما یک مدال خوشرنگ را به دست خواهم آورد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار