حمله با چاقو در ایستگاه قطار پاریس+ تصویر

منابع فرانسوی تایید کردند حمله با چاقو در یک ایستگاه قطار در پاریس موجب شد چندین تن زخمی شوند.

رسانه‌های فرانسوی تایید کردند در حمله با چاقو در ایستگاه قطار «Gard de Nord» پاریس چندین تن زخمی و مجروح شدند.

براساس گزارش خبرگزاری الجزیره، منابع فرانسوی به نقل از پلیس پاریس نوشتند: پس از حمله یک فرد به ایستگاه Gard de Nord در پاریس دو تن مجروح شدند و این ایستگاه تا اطلاع ثانوی خدماتی ارائه نخواهد داد.

هنوز دلیل و انگیزه این فرد برای حمله مشخص نشده و پلیس اطلاعاتی از او منتشر نکرده است. اما خبرنگار الجزیره تایید کرد پلیس فرانسه با سلاح گرم فردی را که با چاقو به شماری از افراد در ایستگاه قطار در شمال پاریس حمله کرده بود، بازداشت کرده و درحال تکمیل جمع‌آوری اطلاعات است.

در ادامه ب اف ام ت و به نقل از منابع پلیس گزارش داد حمله‌ای با سلاح سرد صبح چهارشنبه حوالی ساعت ۰۶:۴۵ به وقت پاریس در ایستگاه قطار شمال شهر پاریس (گر دو نور gare du Nord) صورت گرفت. در این حمله شش نفر زخمی شدند و مأموران پلیس برای خلع سلاح کردن مهاجم از سلاح خود استفاده کردند.

در حال حاضر ماهیت دقیق سلاح سردی که مهاجم برای این حمله به کار گرفته بود، مشخص نیست احتمال می‌رود که یک چاقوی کوچک یا تاشو بوده باشد. ژرالد درمنن وزیر کشور فرانسه در توییتی از واکنش مؤثر و شجاعانه نیرو‌های امنیتی تمجید کرد.

درمنن در توییتی نوشت: «یک فرد صبح امروز در گَر دو نور چند نفر را زخمی کرد. او به سرعت خلع سلاح شد. ممنون از نیرو‌های امنیتی برای واکنش مؤثر و شجاعانه شان.» او همچنین گفت که به محل حادثه می‌رود.

در پی این حمله، تردد قطار‌های ورودی و خروجی در خطوط اصلی در این ایستگاه قطار مختل شد. شبکه منطقه‌ای مدیریت قطار‌های شمال غرب فرانسه (Ter Hauts-de-France) در توییتی نوشت: «تردد قطار‌های ورودی و خروجی به شمال پاریس مختل شده است. پلیس به یک نفر تهدید کننده که مشتریان را در گر دو نور زخمی کرده بود، تیراندازی کرد.»

حمله با چاقو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۱ دی ۱۴۰۱
انشاالله که کشور فرانسه دچار اشوب واغتشاش بشه از بس که از اغتشاشات ایران حمایت کرد الهی خوش گرفتار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۱ دی ۱۴۰۱
ازدحام = خطر
آخرین اخبار