رئیس کل دادگستری استان زنجان:

نیروی انتظامی باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد

حجت الاسلامی صادقی نیارکی‏‏ گفت: با توجه به وظایف و مأموریت‌های حساس نیروی انتظامی باید حمایت همه جانبه و جدی از این نیرو را در دستور کار قرار داد.

 حجت الاسلامی اسماعیل صادقی نیارکی‏‏، رئیس کل دادگستری استان زنجان روز چهارشنبه در دیدار با سرهنگ رنجبر مدیرکل معاضدت قضایی فراجا، افزود: امروز جامعه با مشکلاتی مواجه است و نیروی انتظامی در سراسر کشور و خطوط مرزی با این مشکلات مبارزه و دست و پنجه نرم می‌کند بنابراین حمایت از این نیرو‌ها در انجام مأموریت‌ها و ایجاد امنیت امری ضروری است.

وی گفت: سختی کار نیروی انتظامی آن هم در سرما، گرما و کف خیابان در جهت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه می‌طلبد که این قشر مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی در انجام وظایف ممکن است در شرایط بحرانی دچار خطا هم بشوند، افزود: اقتدار نیروی انتظامی نباید با برخی خطا‌ها و کوتاهی در انجام وظیفه سست شود و باید از حضور قاطع و شجاعانه آن‌ها در صحنه‌ها و برخورد با جرایم حمایت همه جانبه داشت.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است، تأکید کرد: اجرای دقیق وظایف و دستور‌های مقامات قضایی توسط ضابطان مورد حمایت مسئولان و قضات دادگستری کل استان است.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در حوادث اخیر تشکر کرد که با اقدامات پیشگیرانه و با بصیرت از بروز خسارات و مشکلات جلوگیری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.