بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.

آقای سیدعبدالمجید اجتهادی در بازدید دادستان تهران از انبار‌های اموال تملیکی از رشد بیش از ۷۰۰ درصد افزایش فروش خبر داد و گفت:  بیش از ۸ هزار میلیارد تومان فروش است به طوریکه در دوره مشابه گذشته هزار میلیارد تومان فروش داشته ایم.

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده روز گذشته برای اولین بار هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان در یک مزایده کالا فروخته شده است.

او ادامه داد: در یک سال گذشته اقدامات فوق العاده‌ای انجام شده است به طوریکه کالا‌های رسوبی ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته در انبار‌ها تعیین تکلیف شده است.

اجتهادی می گوید: خودرو‌های بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی امکان فروش از طریق مزایده را ندارد و خودرو‌های قاچاق زیر ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی در شرایط فعلی طبق مکاتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان شماره گذاری ملی ندارد؛ بنابراین از طریق مزایده نمی‌توانیم فروش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: موتور سیکلت‌های ۲۵۰ سی سی قابلیت فروش به صورت عموم را ندارد و در موتور سیکلت‌های زیر ۲۵۰ سی سی مشکل فروش از طریق مزایده را نداریم، ولی عمده موتور سیکلت‌های موجود در اموال تملیکی بالای ۲۵۰ سی سی است.

گفتنی است؛ دادستان تهران در راستای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های موجود در سازمان اموال تملیکی خطاب به رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: پیشنهادات خود را اعلام کنید تا پیگیر‌ها و تصمیم گیر‌های لازم را اتخاذ کنیم تا تعیین تکلیف این کالا‌ها نیز صورت گیرد.

برچسب ها: اموال تملیکی ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار