آماده‌باش سراسری هلال‌احمر در سرمای بی‌سابقه کشور

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل توان عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از سوانح جوی خبر داد.

موسوی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: نجاتگران حاضر در تمامی‌پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای آماده باش هستند و هم‌اکنون در بسیاری از گردنه‌های برف گیر، عملیات رهاسازی خودرو‌ها و اسکان اضطراری در راه‌ماندگان در حال انجام است.

وی افزود: شهرستان فریمان در خراسان رضوی یکی از سردترین نقاط کشور بوده و اکنون اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در این شهرستان فعال و ظرفیت اسکان گرم برای ۲ هزار و ۳۰۰ در راه مانده فراهم شده‌ است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل بالگرد‌ها و خودرو‌های کمک‌دار هلال احمر برای نجات افرادی که جانشان در اثر سرما یا گیرافتادن در برف، کولاک و یخبندان به خطر افتاده باشد، خبر داد و تاکید کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود در صورت امکان از مسافرت پرهیز کنند و به خصوص به سمت مناطق کوهستانی یا صعب‌العبور حرکت نکنند و در صورت بروز حادثه با شماره امداد و نجات هلال احمر ۱۱۲ تماس بگیرند.

گفتنی‌است، مراکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر در سراسر کشور به‌صورت ۲۴ ساعته فعال و در حال رصد سوانح جوی احتمالی و امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار