رسیدگی بیش از ۶۰۰ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از بررسی ۶۴۱ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در ۹ ماهه سالجاری خبرداد.

تیمورباقری در جلسه رسیذگی به تخلفات رانندگان استان افزود: از این تعداد ۱۳۳پرونده مربوط به مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای بوده و در کمیسیون ماده ۱۴ بررسی و۲۲۸ پرونده مربوط به رانندگان و در کمیسیون ۱۱ مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت:همچنین ۲۸۰ پرونده مربوط به شرکت‌های حمل و نقل می‌باشد که در کمیسیون ماده۱۲ بررسی و در مجموع طبق دستور العمل‌های صادره، احکام لازم از جمله تذکر، جریمه و تعطیلی ۶ شرکت حمل و نقلی صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم و استفاده کنندگان از خدمات حوزه حمل و نقل یکی از وظایف ذاتی این اداره کل است، یادآور شد: شهروندان گرامی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به این اداره کل در شهرستان‌ها نیز به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا ضمن پیشگیری از وقوع تخلفات، خدمات رسانی مطلوب به مردم و کاربران جاده‌ای ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار