معاون راهداری استان اردبیل گفت: هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در ۹ ماهه گذشته خط کشی شده است.

آیدین هاشمی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۸ هزارو ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه استان تسطیح شده گفت: در این مدت ۲۷۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها نیز توسط راهداران اصلاح شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل- سرچم با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته راهداران ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را رفع و اصلاح کرده اند تصریح کرد: همچنین در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۶ هزار و۸۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد شده است.

هاشمی با هدف آگاهی دهی و هشدار دهنده به رانندگان جهت ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه، نصب و اصلاح ۲هزارو ۵۰۰ عدد تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: در ۹ ماهه گذشته ۷ هزارو ۶۰۰ عدد تابلو‌های الزامی در راه‌های استان نصب شده است.

او نگهداری مستمر ۱۸۵ کیلومتر از سیستم موجود روشنایی راه و تونل را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت راهداران هزار عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد استان اردبیل نصب کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل با اشاره به اینکه راهداران ۳۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی استان را در ۹ ماهه گذشته ایمن سازی کرده اند اظهار کرد: در این مدت ۵۰۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز توسط راهداران انسداد شده است.

هاشمی نصب ۴ هزار متر حفاظ در پرتگاه‌ها و ابروها، نصب ۲ هزارو ۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی، ارتقای هزارو ۵۰۰ متر از نیوجرسی مفصلی، تعمیر ۴ هزار شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده، شستشوی ۱۱۵ هزار عدد از علائم، تهیه و نصب ۲۰ عدد از چراغ‌های چشمک زن و پلیسی، رنگ آمیزی ۳ هزارو ۸۰۰ عدد از علائم و پایه تابلو و رنگ آمیزی ۱۴۳ عدد از پایه روشنایی و چراغ‌های چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۹ ماهه گذشته برشمرد.

او اظهار کرد: در مدت یاد شده هزارو ۶۰۰ عدد سرعتکاه پلاستیکی، مجازی و آسفالتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل نصب شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.