بازگشایی مسیر ۷۶۰ روستای استان در شبانه روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مسیر ۷۶۰ روستای استان در شبانه روز گذشته (۲۵ دی)، گفت : مسیر ۴۱ روستا هنوز به دلیل بارش برف مسدود است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارش برف در محور‌های مختلف استان طی روز گذشته، گفت : در برخی محور‌ها از جمله کنگاور تا ساعت ۱۶ روز گذشته (۲۵ دی) بارش داشتیم و عملیات برف‌روبی همزمان در حال انجام بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ محور اصلی و شریانی در استان مسدود نیست، اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف ۹۱ محور روستایی که مسیر ۸۰۱ روستا را شامل می‌شد طی روز گذشته مسدود شد که تاکنون ۷۵ محور که راه ۷۶۰ روستا را شامل می‌شود، باز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد محور‌های روستایی که همچنان مسدود است را ۱۶ محور اعلام کرد که راه ۴۱ روستا را شامل می‌شود و ادامه داد: این روستا‌ها عمدتا در شهرستان‌های سنقر و کنگاور قرار دارند.

کرمی با اشاره به اینکه کار برف‌روبی محور‌های روستایی همچنان در حال انجام است، پیش‌بینی کرد تا ظهر امروز تمام مسیر‌های مسدود روستایی بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته در مجموع حدود ۹۷۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان انجام شد، خاطرنشان کرد: از این میزان بیش از ۵۳۰۰ کیلومتر در محور‌های اصلی و شریانی و مابقی در محور‌های روستایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیرو‌هایی که در این مدت پای کار بودند را بیش از ۳۵۰ نفر با استفاده از حدود ۲۴۰ دستگاه ماشین آلات اعلام کرد و یادآور شد: بیش از ۳۵۰۰ تن شن و نمک در محور‌های استان مصرف شد.

کرمی از امدادرسانی نیرو‌های راهداری به ۱۸۹ خودرو گرفتار در برف خبر داد و افزود: ۱۲ نفر را در راهدارخانه‌های استان اسکان اضطراری دادیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار