طرح توسعه پلی‌کلینیک آیت الله حق شناس پس از ۱۰ سال کلید خورد

به همت نیکوکارعاقبت اندیش و با پیگیری نماینده شهرستان جهرم خفر و مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس، طرح توسعه پلی کلینیک آیت الله حق شناس شهرستان جهرم پس از ده سال کلید خورد.

طرح توسعه پلی کلینیک آیت الله حق شناس جهرم با اهدا ساختمانی به مساحت ۲۵۸ متر توسط یک خیر نیکوکار کلید خورد.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس در این مراسم گفت: خیران و نیکوکاران در استان فارس کارنامه پرباری در خدمات عام المنفعه دارند و حوزه سلامت و درمان نیز از مهرورزی و نگاه ویژه عاقبت اندیشان همواره برخوردار شده است.

دکتر جلال شجاعت با قدردانی از پی گیری‌های اقای دکتر رضائی کوچی نماینده محترم شهرستان جهرم و تلاش‌های خیران در حوزه سلامت، گفت: با توسعه پلی کلینیک آیت‌الله حق شناس و احداث پلی کلینیک جدید، سازمان تامین اجتماعی چتر حمایتی خود را در سطح شهرستان جهرم افزایش داده و توفیق خدمت رسانی به بخش عمده تری از خانواده بزرگ تامین اجتماعی را خواهد داشت.

او در ادامه با تقدیر از آقای حاج احمد صفرزاده، خیرنیکوکاری که با اهدا ساختمان زمینه گسترش زیرساخت‌های درمانی را در این شهرستان فراهم آورد، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های درمانی نیازمند هم افزایی و همکاری مسئولان در بخش‌های مختلف هستیم.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است طرح توسعه پلی کلینیک آیت الله حق شناس جهرم طی ماه‌های آتی به همت نماینده محترم شهرستان جهرم و خفر و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس در ساختمانی به مساحت ۲۵۸ مترمربع آغاز خواهد شد.

هم‌اکنون پلی کلینیک آیت‌الله حق شناس جهرم در حال ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های مختلف سلامت به بیمه شدگان سازمان اجتماعی در شهرستان جهرم است و در سال جاری به ده هزار نفر از بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار