۳۴۵ نماد بازار سرمایه امروز در بازه مثبت بودند

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: امروز ۳۴۵ نماد در بازه مثبت و ۳۴۲ نماد نیز در بازه منفی در حال معامله شدن بودند همچنین امروز ۳۴۰ میلیارد تومان پول افراد حقیقی از بازار سرمایه ثبت شد.

آقای محمد غفوری گفت: امروز شاخص کل شرایط متعادلی را دنبال کرد و به مرز عدد روانی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی نزدیک شد می‌توان پیش بینی کرد که در این محدوده‌ها عرضه‌ها کمی افزایش داشته باشد که این موضوع هم کاملا طبیعی  خواهد بود چرا که شاخص باید بتواند روند خود را تثبیت کند.

او در ادامه افزود: در کل امروز بازار روندی مثبت داشت که با رسیدن به زمان‌های پایانی بازار عرضه‌ها افزایشی شد و در نهایت متعادل به پایان رسید. امروز شاخص کل هم وزن وضعیت مطلوب تری از شاخص کل داشت.

او گفت: امروز ۳۴۵ نماد در بازه مثبت و ۳۴۲ نماد نیز در بازه منفی در حال معامله شدن بودند امروز هم ۳۴۰ میلیارد تومان پول افراد حقیقی از بازار سرمایه ثبت شد.

به گفته غفوری، بازگشایی دو نماد خودرویی امروز از جمله اخبار اثر گذار بر روند بازار بود که سبب شد جو روانی بازار از مثبت به سمت متعادل میل کند.

سه شنبه (۲۷ دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۱۰۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۷۸۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار  با رشد ۶ هزار و ۳۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۷ واحدی ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
«"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند.
**تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود.
فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است.
سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بازار بازم بد شد امروز
هم عرضه اولیه کارو خراب کرد هم ترس و بی اعتمادی
دارایکم 60 درصد زیر ناو هست . چرا انتظار دارن مردم به دولت اعتماد کنه ؟
پالایشی یکم هم سود تقسیمی رو نداده به بهانه ی حمایت روی تابلو ... هم اجازه رشد بهش نمیدن
آخرین اخبار