بازدید عضو شورای اسلامی شهر یزد از روند خدمت رسانی به شهروندان / سامانه ۱۳۷ آماده دریافت گزارش‌های مردمی

عضو شورای اسلامی شهر یزد با توجه به بارش‌ها در یزد، برف روبی محور‌های منتهی به بیمارستان‌ها در دستور کار است.

محمد علی اعتباری عضو شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از فعالیت مناطق پنج گانه شهرداری در سطح شهر گفت: شهرداری یزد برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل داشته و خدمات رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد حضور نیرو‌های خدمات شهری شهرداری یزد همزمان با بارش برف آغاز شد و همچنان بصورت شبانه روزی در شیف‌های مختلف ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: همزمان با بارش برف در سطح شهر، نیرو‌های شهرداری در حال انجام وظیفه هستند و با حضور نیرو‌های شهرداری، برف‌روبی محور‌های اصلی از جمله محور‌هایی که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتهی می‌شد، اقدام شد.

محمد علی اعتباری در پایان افزود: شهروندان هم جهت گزارش معابر و مناطقی که با حادثه روبرو هستند می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و شهرداری را مطلع نموده تا شهرداری در جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

اعتباری سه شنبه شب و بامداد چهارشنبه و همزمان با بارش برف در شهر یزد به همراه شهردار، معاون خدمات شهری و مدیران مناطق حضور پیدا کرد و در جریان روند خدمت رسانی مناطق به شهروندان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۹ دی ۱۴۰۱
137 امکانی برای گزارش مردمی هست برای تسریع و اطلاع رسانی جهت خدمت رسانی است خب
دلیلی ندارد اپراتور شهرداری از مخاطب شماره همراه و نام وهویت گزارش دهنده رو سئوال کند. مخاطب اگر بخواهد بامشخصات گزارش کند که از مسیر اداری ودبیرخانه شهرداری اقدام میکند. گرفتن مشخصات وتلاش برای کشف هویت مخاطب انر اطلاع رسانی را کند و ناکارآمد کرده وخواهد کرد.
حالا اگر مخاطب مشخصات جعلی به 137 بدهد چطور متوجه می شود؟
پاسخگویی 137 هم باپیامک و اعلام شماره پیگیری نباشد بلکه تلفنی شماره پیگیری به مخاطب بدهند ضمن اینکه بهترین پاسخگویی رفع اشکال یا رفع عیبی که اعلام شده می باشد.
راه مشارکت مردمی را باز بگذارید با خرج کردن کمی سلیقه مردمی کنید امورات را
آخرین اخبار