مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

مصرف گاز در استان زنجان کاهش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مصرف گاز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب رسیده که نسبت به روز قبل هزار مترمکعب کاهش دارد.

رحیم سلیمانی نژادمدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مدیریت مصرف گاز در استان همچنان مد نظر قرار گیرد، گفت: تا پایان هفته مردم در مصرف گاز مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

وی به میزان مصرف گاز در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: مصرف گاز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب رسیده که نسبت به روز قبل هزار مترمکعب کاهش دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا طی روز گذشته مصرف گاز در استان افزایش یافته که در این میان مردم نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز بیشتر مدیریت کنند.

سلیمانی نژاد بیان داشت: در همین راستا به همه ارگان‌ها و صاحبان واحدهای تجاری اعلام شده است که باید دمای ۱۸ درجه را در محل کار رعایت کنند که در همین راستا نظارت‌های مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود مشترکان دمای منازل خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند تا در مصرف گاز صرفه‌جویی شود. در ارگان‌ها و مراکز تجاری همچون پاساژها نیز دمای ۱۸ درجه دمای مطلوب به‌حساب می‌آید که این نکات باید رعایت شود که در این صورت شاهد صرفه‌جویی شش درصدی گاز در استان خواهیم بود و شهروندان باید کلاهک و دودکش بخاری‌ها را هر چند وقت یک‌بار بررسی کرده و اکسیژن داخل منزل را تأمین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.