دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد با معاون فرهنگی دفتر رهبر معظم انقلاب در سوریه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد به منظور پیگیری مسائل مهاجرین خارجی استان با معاون فرهنگی دفتر رهبر معظم انقلاب در سوریه دیدار کرد.

ابوالفضل خوشنویس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد به منظور پیگیری مسائل مهاجرین خارجی استان با معاون فرهنگی دفتر رهبر معظم انقلاب در سوریه دیدار کرد.

دبیر میز مقاومت حوزه‌های علمیه کشور در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برای خدمت رسانی به اتباع ساکن در استان گفت: استان یزد از جمله استان‌هایی است که حق میزبانی را به خوبی ادا کرده و اتباع خارجی در این استان از رضایتمندی بالایی برخوردارند.

او تصریح کرد: تکریم مهاجرین خارجی در این اداره کل قابل ستایش بوده و در تلاشیم این روند رو به افزایش باشد.

خوشنویس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از خدمت رسانی به مهاجرین خارجی استان ابراز داشت: همه همت استان در راستای حفظ و تقویت کرامت انسانی مهاجرین بوده و در حد توان برای خدمت رسانی شایسته به این مهمانان عزیز تلاش خواهیم کرد.

اوافزود: امروزه یکی از ضرورت‌های جهان اسلام ایجاد امت واحده اسلامی و برافراشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر عالم هستی بوده که بر همین اساس یکی از اهداف این اداره کل حرکت در این مسیر و فراهم نمودن بستر ظهور منجی عالم بشریت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار