آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی برای جذب ۱۱۰ نیرو در شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر با همکاری این سازمان خبر داد.

علی احمدی‌زاده چهارشنبه ۲۸دی اظهار کرد: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی( سهامی خاص) جهت کار در نیروگاه اتمی بوشهر از بین دانش آموختگان "مرد" در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های برق، مکانیک، هسته‌ای، فیزیک، مهندسی شیمی، مدیریت و روانشناسی به صورت قراردادی، از طریق آزمون کتبی و سایر مراحل بکارگیری، ۱۱۰ نیرو جذب می‌کند و جهاددانشگاهی نیز متولی برگزاری آزمون استخدامی است.

او تصریح کرد: داوطلبان محترم برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از امروز (پهارشنبه ۲۸ دی) تا ۷ بهمن می‌توانند به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir مراجعه کنند. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: برای داوطلبان بومی استان بوشهر در صورت کسب نمره حد نصاب آزمون علمی کتبی و دارا بودن شرایط بومی، ضریبی در محاسبه نمره آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.

احمدی‌زاده ادامه داد: کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: این دومین آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر است که با همکاری جهاددانشگاهی این استان برگزار می‌شود؛ خرداد ماه پارسال این سازمان متولی برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی با هزار و ۷۵۹ شرکت‌کننده بود که در آخر این آزمون منجر به استخدام ۱۸۴ نفر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علیرضا پیشرو
۱۸:۴۷ ۳۰ دی ۱۴۰۱
ثبت نام در آزمون