۴۴۰۰ سند حج تمتع در استان سمنان به روز شد

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه چهار هزار و ۴۰۰ سند تمتع در استان به روز شده است، گفت: همچنان ۱۱ هزار سند دیگر برای به روز شدن باقی مانده است.

دلپاک با بیان اینکه در پی فراخوان‌های اخیر در سطح استان سمنان و اطلاع رسانی به ودیعه گزاران حج تمتع برای بروزرسانی اطلاعات در سامانه فراخوان، مراجعات حضوری به دفاتر افزایش یافته است، تاکید کرد: از جمله راهکارهای ثبت اطلاعات برای ودیه‌گذاران تمتع حضور در دفاتر حج و زیارتی است.

وی با بیان اینکه سامانه پیامکی، حضور در دفاتر حج و زیارت، تماس تلفنی و همچنین وبسایت راهکارهای ثبت اطلاعات است، تاکید کرد: ودیعه گذاران تمتع که قبل از سال ۸۶ ثبت نام کردند باید اطلاعات خود را در از این طریق به روز رسانی کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه درج اطلاعات الزامی است تا بتوانیم اطلاعات ودیعه گذاران تمتع استان را به روز رسانی کنیم، گفت: این فراخوان عمومی برای آن است که راه‌های ارتباطی و اطلاعات ودیعه گذارانی که آدرس آنها عوض شده یا در این مدت وفات کرده‌اند درج و ثبت شود.

دلپاک خواستار اطلاع رسانی به ودیعه گزاران در محافل مذهبی شد و تاکید کرد: اطلاع رسانی به ودیعه گذاران برای تکمیل اطلاعات شأن بسیار اهمیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.