یک کشته و ۶۰ مصدوم بر اثر ازدحام جمعیت اطراف ورزشگاه در بصره+ ویدیو

بر اثر ازدحام جمعیت در اطراف ورزشگاه «جذع النخله» در بصره ۶۰ نفر از هواداران مصدوم شدند و یک تن دیگر جان باخت.

بر اثر ازدحام جمعیت در اطراف ورزشگاه «جذع النخله» در بصره ۶۰ نفر از هواداران مصدوم شدند و یک هوادار عراقی دیگر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، یک منبع پزشکی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که بر اثر ازدحام جمعیت در اطراف ورزشگاه «جذع النخله» در بصره ۶۰ نفر از هواداران مصدوم شدند و یکی دیگر از هواداران تیم عراق جان خود را از دست داد.

 شبکه تلویزیونی الجزیره نیز با انتشار تصاویری از ازدحام جمعیت در اطراف ورزشگاه جذع النخله بصره در جنوب عراق گزارش داده و اعلام کرد بر اثر ازدحام جمعیت در دروازه‌های ورزشگاه جذع النخله بصره یکی از تماشاگران کشته شد و ده‌ها نفر از تماشاگران زخمی شدند. در این حال وزارت کشور عراق از شهروندانی که بلیط مسابقه فینال را ندارند خواست به ورزشگاه بصره نروند.

قرار است امروز بازی فینال بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس ۲۰۲۲ در بصره بین تیم‌های ملی عراق و عمان برگزار شود.

در فوتبال قهرمانی شورای همکاری خلیج فارس که هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود، تیم کویت با ۱۰ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۲ سومی رکورد دار است و عربستان با ۳ قهرمانی ۸ نایب قهرمانی و ۷ سومی در رده دوم، قطر با ۳ قهرمانی ۴ نایب قهرمانی و ۳ سومی در رده سوم و عراق با ۳ قهرمانی ۲ نایب قهرمانی و یک سومی در رده چهارم قرار دارند. تیم‌های عمان و امارات ۲ بار و بحرین یک بار قهرمان شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۹ دی ۱۴۰۱
ازدحام = خطر مرگ
آخرین اخبار