مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

طرح پایش پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان آغاز شد

اصغر اسماعیلی گفت: طرح پایش پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با هدف تسریع در روند اجرای پروژه ها آغاز شد.

اصغر اسماعیلی مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان روز پنج شنبه با بیان اینکه تولید مسکن از وظایف مهم دولت‌ها است، گفت: در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان بر تحقق این مهم مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به بررسی مشکلات و موانع بر سر راه پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است، بیان داشت: دراین راستا علاوه بر کنترل‌ها و نظارت‌های قبلی، (طرح پایش) پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ۲۱ دی ماه با حضور اعضای کارگروه مسکن در محل کارگاه پروژه‌های m۲ و m۶ برگزار شد و براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته جلسه کارگروه در محل پروژه‌ها با محوریت بررسی مشکلات و تعیین برنامه زمان بندی تحویل پروژه‌ها به متقاضیان برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، هدف از اجرای این طرح را بررسی مشکلات و رفع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد و بیان داشت: زمان بندی اتمام پروژه‌ها در کارگروه مشخص می‌شود و تمام این تلاش‌ها در این راستاست که متقاضیان بدانند راه و شهرسازی نسبت به زود خانه دار شدن آن‌ها بسیار تاکید دارد و از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند.

اسماعیلی تاکید کرد: در اولین جلسه آغاز اجرای این طرح مقرر شد ظرف یک هفته آینده برنامه زمان بندی جهت اتمام پروژه ۱۲۹۶ واحدی کوی زنگان را ارائه دهد.

وی افزود: مقرر شد پروژه ۲۶۶ واحدی m۲ در سه بازه زمانی که در هر کدام به ترتیب پنج بلوک از پروژه به تعداد (۱۲۰) واحد، سه بلوک به تعداد (۷۲ واحد) و مابقی نیز در فاز جداگانه تا اواخر سال آینده تحویل داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: همچنین مقرر شد پروژه (۵۴۰ واحدی) m۲ در سه مرحله با تعداد واحد‌های ۱۶۸ واحد،۷۲ واحد و ۳۰۰ واحد تا پایان سال آینده به متقاضیان تحویل داده شود.

اسماعیلی تاکید کرد: در خصوص پروژه (۳۵۱ واحدی) m۲ تحویل واحد‌ها در سه بازه و در هر کدام ۱۰۰ واحد، ۱۰۰ واحد و ۱۵۱ واحد تا پایان سال آینده به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی افزود: این استان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و به تبع این اولین بودن نیز مشکلات را اول لمس و درک می‌کند، بنابراین می‌طلبد متقاضیان هم در اجرای این طرح عظیم با ما همکاری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: حجم کار طرح نهضت ملی مسکن در استان بسیار عظیم است و اداره کل راه و شهرسازی برای روند سریع اجرای پروژه‌ها بازدید مستمر و و مرتب از پروژه‌ها را در برنامه کاری خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.