ماجرای شبنم مددزاده چه چیزی را ثابت کرد؟ +تصاویر

کاربران انقلابی مدعی شدند شنبم مددزاده نیز در زمان خود و در رسانه‌های معاند، حسابی مورد حمایت قرار می‌گرفت و حتی اتهام ارتباط با منافقین توسط وکیل وی قویا رد می‌شد.

پس از تصویب قطعنامه پارلمان اروپا درباره قرارگرفتن نام سپاه در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا، تصویری در فضای مجازی منتشر شد که ماهیت این اقدام ضدایرانی و خصمانه اروپا را بیش از پیش روشن‌تر کرد. تصویری که بیانگر همنشینی گروهک منافقین با نمایندگان پارلمان اروپا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران بود.

شبنم مددزاده عضو سازمان تروریستی منافقین، در اکانت توئیتریش تصویری از خود منتشر کرد و مدعی شد که ۲۸دی، در پارلمان اروپا و شهر استراسبورگ فرانسه حضور داشته و شاهد تصویب قطعنامه نمایندگان علیه سپاه بوده است.

این تصویر ساعاتی بعد سوژه کاربران شد تا چند نکته را در فضای مجازی گوشزد کنند.

مدد زاده در مدتی که در ایران حضور داشت، نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم کرج بود که مدتی بعد در سال ۱۳۸۷، به دلیل همکاری با مجاهدین خلق بازداشت شد. پس از گذشت هفت ماه از بازداشت مدد زاده، کاربران فضای مجازی با همراهی کانون‌های مدافع حقوق بشر و پوشش وسیع رسانه‌ای، اعتراضات شدیدی نسبت به دستگیری و اتهامات او مطرح کردند.

مدد زاده در بازه زمانی که بازداشت بود با کلیدواژه‌های قابل توجهی که امروزه نیز برای برخی از زندانیان سیاسی جوان بکار برده میشود، حمایت میشد. عباراتی همچون دانشجوی معترض، جوان‌ترین زندانی سیاسی، دختر زندانی با اتهامات دروغین و .... او پس از پنج سال تحمل حبس، نهایتا آزاد شد و پس از آزادی عضویت وی در گروهک تروریستی مجاهدین خلق، بر همگان محرز و عیان شد.

این موضوع موجب شد تا کاربران در فضای توئتیر بار دیگر امپراطوری دروغ و فشار رسانه‌ای هدفمند منافقین و عوامل رسانه‌ای معاند را خطاب به مردم یادآوری کنند. این کاربران به دو دانشجوی جوان بازداشتی با نام‌های علی یونسی و امیرحسین مرادی، دانشجویان دانشگاه شریف اشاره کردند که به اتهام همکاری با منافقین بازداشت شده و چند سالی است که در رسانه‌ها از آن‌ها مظلوم نمایی می‌شود.

کاربران انقلابی مدعی شدند شنبم مددزاده نیز در زمان خود و در رسانه‌های معاند، حسابی مورد حمایت قرار می‌گرفت و حتی اتهام ارتباط با منافقین توسط وکیل وی قویا رد می‌شد. اکنون همین رسانه‌ها برای دو دانشجوی پسر و همچنین تبلیغات رسانه‌ای علیه نظام و سپاه، فعالیت میکنند.

کاربران در ادامه مدعی شدند که این اقدام پارلمان نه تنها برای مردم ایران موثر نبوده، بلکه در راستای کمک رسانی به دشمنان مردم ایران و سازمان‌های تروریستی همچون مجاهدین صورت گرفته است. تصویر مددزاده نیز بیش از هرچیز مشخص میکند که معرفی سپاه به عنوان سازمان تروریستی، به کام چه کسانی است.

در ادامه واکنش‌های کاربران توئیتری درباره تصویر شبنم مددزاده را مشاهده میکنید.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
مردم فهیم و ایران دوست هیچ گاه به این افراد خود فروخته باج نمی دهند و انهارا ایرانی نمی دانند چرا که ایرانی اضیل قلبش برای ایران و ایرانی می تپد اما اینها فقط به فکر پول .. ..... مرگ بر منافق