فرماندار مهاباد:

تعهدات دستگاه‌های اجرایی در قبال پروژه‌های خیرساز باید انجام شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تعهدات دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در قبال پروژه‌های مدارس خیرسازی در اسرع وقت باید انجام شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن قدردانی از کمک‌های خیران در امر مدرسه سازی گفت: در راستای ارتقا و توسعه فضای آموزشی تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به حمایت از خیران و اهتمام در ارائه خدمات بویژه در بخش خدمات آب، برق و گاز هستند.

وی اضافه کرد: همچنین از طرف دولت زمین مناسب با کاربری آموزش در اختیار خیران مدرسه ساز برای احداث کلاس در مناطق مختلف قرار خواهد گرفت.

مقام عالی شهرستان تاکید کرد: از ظرفیت واحد‌های تولیدی از جمله مجموعه پتروشیمی برای جمع آوری مدارس کانکسی و احداث کلاس‌های آموزشی مناسب برای توسعه فضای آموزشی استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد به عنوان دبیر شورای آموزش و پرورش گفت: طی یک سال گذشته که جلسات شورای آموزش و‌پرورش برگزار گردیده است جمعا ۲۹ مصوبه ثبت شده است که ۲۷ مصوبه به سرانجام رسیده است.

کریم سلیمانی بیان کرد: برای دهه فجر ۱۸ کلاس درس در قالب سه مدرسه آماده تحویل و بهره‌برداری خواهد بود و دانش‌آموزان می‌توانند در این کلاس‌ها حضور داشته باشند.

در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجمن خیران و اداره نوسازی و تجهیز مدارس مطرح و مشکلات و موانعی را که برای اتمام پروژه‌ها و تحویل کلاس‌ها به آموزش و پرورش وجود دارد، ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.