جریمه بیش از ۲۳۲ میلیارد ریالی متخلفان حوزه آرد و نان در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متخلفان آرد و نان استان به ۲۳۲ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۶۲ پرونده تخلفاتی آرد و نان امسال به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده، گفت: از این تعداد پرونده تعداد ۳ هزار و ۷۹۹ فقره مربوط به تخلفات گران فروشی و امتناع از عرضه نان و تعداد ۷۶۳ فقره مربوط به حوزه آرد شامل تهیه و عرضه خارج از شبکه آرد است.

وی ادامه داد: تمامی ۳ هزار ۷۹۹ فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش نان توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و متخلفان به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: در حوزه تخلفات آرد نیز به تمامی ۷۶۳ فقره پرونده وارده مربوط به این حوزه رسیدگی و افراد متخلف به پرداخت ۸۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

نجف‌زاده گفت: به غیر از جزای نقدی، صدور مجازات‌های غیرنقدی از جمله تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد و قطع سهمیه تعدادی از واحد‌های متخلف نیز در این مدت اجرا شد و سهمیه قطع شده واحد متخلف، برای پخت نان و تحویل به مردم در اختیار نزدیکترین واحد نانوایی فاقد تخلف قرار گرفته است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به حوزه آرد و نان موضوع را ازطریق تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و یا از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛ معدن وتجارت استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.