قیمت هر کیلو مرغ کماکان ۱۲ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده حدود ۳۱ هزار تومان است که ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

آقای حبیب اسداله نژاد گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۱ تا ۳۴ هزار تومان است که کماکان ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

به گفته او، بیش از ۲ ماه است که تولیدکنندگان بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از محل فروش مرغ متضرر هستند که این امر منجر به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی شده است.

اسداله نژاد میزان منطقی جوجه ریزی ماهانه را ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون قطعه اعلام کرد و گفت: این درحالی است که بالای ۱۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری صورت گرفته است.

او از توزیع روزانه ۶ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تن مرغ گرم در سطح کشور خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی درباره تاثیر واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه بر روند بازار مرغ گفت: اگر اختیارات به طور کامل واگذار شود و دولت تنها امر نظارت را دنبال کند، این موضوع به سبب مدیریت تولید، آسیب های صنعت مرغداری را به حداقل می رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
چی بد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا مرغ فروشی ۵۸ است
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۱:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
همین تازه از بازار آمدم و کیلوی مرغ 46000 تومان!!! این 31 تا 34 توی کدام شهر یا استان !!! یا نظارت بر قیمت فقط در تهران و بقیه شهرها پوچ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار