انجام بیش‌از هزار کیلومتر شانه سازی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام یک‌هزار و ۱۸۶ کیلومتر شانه سازی در راه‌های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان خبر داد.

علی بامری اظهارداشت: از این میزان شانه سازی ۸۷۰ کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی و ۳۱۶ کیلومتر نیز در راه‌های روستایی اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای ۴۳۳ هزار و ۸۰۳ متر مربع لکه گیری مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان توسط راهداران افزود: از این میزان ۴۳۱ هزار و ۳۳۰ متر مربع در مسیر فرعی و ۲ هزار و ۴۷۳ متر مربع نیز در محورهای روستایی جنوب این استان انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۱ هزار و ۶۰۷ کیلومتر عملیات تیغ زنی در راه‌های روستایی و فرعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در جهت هموار سازی راه‌های فرعی و روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد یک‌هزار و ۲۱ کیلومتر راه روستایی و ۵۸۶ کیلومتر راه فرعی تسطیح شده است.

وی افزود: اجرای عملیات بهسازی،نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان از مهمترین اقدامات این اداره‌کل در حوزه راهداری است.

بامری بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در راه های ارتباطی جنوب استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار