معاون اجرایی رئیس جمهور:

بیمارستان اکباتان کمتر از ۳ ماه دیگر آماده خدمات‌دهی می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد: بیمارستان اکباتان همدان در کمتر از سه ماه آماده خدمات دهی می‌شود و مرکز جامع سرطان نیز ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محسن منصوری به منظور پیگیری مصوبات سفر مردادماه رئیس جمهور به همدان از مرکز جامع سرطان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید با اشاره به گذشت پنج ماه از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان همدان اظهار کرد: در این مدت بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان منابع بابت پروژه‌های استان همدان به عنوان منابع قابل قبول برای آغاز کار تزریق شده است.

وی با اشاره به طرح انتقال آب اظهار کرد: با توجه به چالش سنگین همدان با دستور رئیس جمهور و کار جدی وزیر نیرو به طور موقت مشکل آب همدان رفع شد، اما برای تکمیل پروژه آبرسانی ۲۰۰۰ میلیارد تومان منابع نیاز است و برای رفع کامل مشکل آب در اسرع وقت ۴۰۰ میلیارد تامین می‌شود و در اختیار استان قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به وجود دو پروژه مهم بیمارستانی شامل مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان در همدان، گفت: مرکز جامع سرطان ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیربنایاین مرکز بیش از ۲۳ هزار مترمربع است و تکمیل پروژه به حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان به غیر از تجهیزات برای تکمیل اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: ۸۰ میلیارد قبل از این سفر با دستور رئیس جمهور کمک شده بود و با توجه به برگزاری مناقصه تا پایان سال این مبلغ را ارتقاء می‌دهیم و تا اسفندماه مبلغ مناسب دیگری در اختیار قرار می‌گیرد.

منصوری در مورد پروژه بیمارستان اکباتان همدان نیز بیان کرد: با همت مجموعه وزارت بهداشت بنا به صورت کامل اجرایی و عملیاتی شده است و موضوع تجهیزات باقی مانده که بخشی از تجهیزات با همت وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه تامین شده و این پروژه در کمتر از سه ماه آماده خدمات دهی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امورات مصوبات سفر رئیس جمهور به خوبی انجام می‌شود و ما هم تمام ظرفیت خود را برای اجرایی و عملیاتی شدن تعهدات سفر رئیس جمهور به استان همدان به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: با توجه به تفاوت زمان سفر رئیس جمهور به استان‌های مختلف، به طور طبیعی استان‌هایی که سفر زودتر بوده میزان جذب منابع بیشتر بوده، اما در همدان به نسبت زمان کوتاه گذشت سفر ربیس جمهور منابع خوبی وارد استان شده است.

 

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار