مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

دور بهشت در ۸۴ روز مهمان استان سمنان شد

ذوالفقاری از برگزاری رویداد نیکوکاری دور بهشت در ۸۴ روز در استان خبر داد و گفت: این رویداد از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  بابیان اینکه دور بهشت در ۸۴ روز در استان سمنان آغاز به کار کرد، بیان داشت: این طرح بزرگترین رویداد نیکوکاری استان محسوب می شود که هدف آن جمع آوری کمک های مردمی به خصوص برای روستاهای محروم است.

وی با بیان اینکه این رویداد از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، افزود: رقم زدن یک حرکت بزرگ مردمی در زمینه کمک به همنوعان از مهمترین محورهای این طرح ۸۴ روزه است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان در این طرح برای نیازهای اولویت دار نیازمندان استان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در گام نخست ۲۰ میلیارد تومان هدفگذاری شده است که امیدواریم در پایان سال بتوانیم شادی سال نو را به گروهی از مردم با تامین این میزان از سوی نیکوکاران، شاهد باشیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه همراهی مردم با این طرح روش های مختلفی دارد، ابراز کرد: یکی از این راه ها کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳۰# و شماره حساب های کمیته امداد در این زمینه است که مردم می توانند با مشارکت در این طرح، کمک هایشان را واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار