۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  از اعزام ۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های راهیان نور تا پایان سال خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تبریک حلول ماه رجب گفت: به کوری چشم همه دشمنان اسلام، نسل بسیجی را تربیت می‌کنیم که ان شاء الله پاسداران  آینده این انقلاب باشند.

او با بیان اینکه پاسداری مکتب، عشق، تفکر و اندیشه است، ادامه داد: امروز در پاسداشت شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان ، مراسم راهیان نور دانش آموزی غرب اهواز(طرح شهید موسی اسکندری) افتتاح شد تا دشمن بداند تفکر و  اندیشه بسیجی  در نظام جمهوری اسلامی جاری و ساری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه امسال میزبان کاروان‌های راهیان نور استعداد‌های درخشان کشور هستیم، گفت: هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استعداد‌های درخشان بصورت ویژه  از ۲۳ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند در این اردو‌ها شرکت می‌کنند.

آقای حمیدی نژاد ادامه داد:  با هماهنگی‌های دو ناحیه امام حسین (ع) و امام علی (ع) تا پایان سال ۲۰ هزار دانش آموز  از اهواز  و در بقیه شهرستان‌های استان، ۳۲ هزار نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

او هدف از برگزاری این اردو‌ها را گسترش دید معنوی دانش آموزان  عنوان کرد و گفت: این اردو‌ها  به صورت همه جانبه دانش آموزان را آموزش می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت در کنار اردو‌های راهیان نور دانش آموزی نیز خبر  داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار