مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : برای گذر از مشکلات کنونی، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

خسرو شهیدی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز (دوم بهمن) در نشست جهاد تبیین با موضوع جایگاه انقلاب اسلامی در نظم نوین جهانی، با بیان اینکه در حیطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خیلی کار داریم، گفت : باید با نهادینه کردن فرهنگ ایستادگی و مقاومت، رنگ و بوی ایثار و شهادت را در جامعه گسترده کنیم.

شهیدی با اشاره به اینکه امروز رسالت اصلی ما توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه اسلامی است، افزود: در راستای جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید اهداف، آرمان‌ها و سبک و سیره زندگی شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: باید با تولید محتوای فرهنگی فاخر، مجاهدت شهدا در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم به عنوان قهرمانان ملی را برای نسل نوجوان و جوان کشور تبیین کنیم.

وی استفاده از ابتکار و خلاقیت در تولید آثار فاخر فرهنگی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ارزیابی کرد و افزود: نسل امروز به لحاظ سلیقه و دیدگاه متفاوت بوده، لذا باید با شناخت صحیح از این سلیقه‌ها، خوراک فرهنگی مطلوبی را تهیه و منتشر کرد و فضای جامعه را به سمت فرهنگ ایثار و شهادت ببریم.

شهیدی از شهید سلیمانی به عنوان یکی از قهرمانان بزرگ ملی یاد کرد و افزود: باید جوانان را با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: رفتار و خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی بهترین اسوه و الگو برای آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.