اعضای شورای فرهنگ عمومی استان همدان در هشتمین نشست خود، نظارت بر هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی را تصویب کردند.

در نشست شورای فرهنگ عمومی استان همدان حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  تأکید کرد: بودجه‌های فرهنگی دستگاه‌ها یک تا سه درصد اعتبارات آن دستگاه را شامل می‌شود که به علت نبود نظارت نه تنها بر اساس اولویت فرهنگی هزینه نمی‌شود بلکه در جای دیگر و گاهی در موضوعات ضد فرهنگی هزینه می‌شود.
علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در این نشست گفت: برای تبیین و تشریح دستاورد‌های بی نظیر انقلاب که در هیچ کشور و ملتی سراغ و نمونه آن را نداریم باید همه دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی با محوریت معاونت سیاسی امنیتی استانداری پای کار بیایند.

در ادامه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در مصوبه‌ای نظارت بر نحوه هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی استان را تصویب و لازم الاجرا کردند.

بر اساس قانون تمامی مصوبات شورای فرهنگ عمومی در حکم قانون و برای دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست.

 تقویت و توسعه اردوگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان برای استفاده و حضور دانش آموزان و همچنین فراهم شدن امکان بازدید دانش آموزان از مراکز صنعتی علمی و تولیدات کشاورزی و همچنین تبیین و تشریح دستاورد‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف با توجه به نزدیک شدن به دهه مبارک فجر و سالگرد پیرزوی انقلاب در فالب جهاد تبین از موضوعات مهم مطرح شده در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان شامل بود.

برچسب ها: فرهنگ ، بودجه فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.