توقیف خودروهای حامل مواد مخدر در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی مأموران انتظامی نایین از دو دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ دوم هادی کیان‌مهر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو‌ها پرداخته و موفق به کشف مقدار ۱۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو‌ها جاساز شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ‌گونه مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند، از شهروندان می‌خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.