مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از حضور صد دبیر و سرگروه آموزشی در طرح توانمندسازی معلمان استان خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه بازدید از کارگاه‌های توانمند سازی دبیران رشته‌های علوم پایه ۷ شهرستان در سوسنگرد با اشاره به پیاده سازی  طرح جهش در خوزستان گفت: باید تغییر و تحول را از درون خانواده خود آغاز کنیم.

او با بیان اینکه با دعوت از همکاران جلسات توانمندسازی در حال برگزاری است، ادامه داد:  مسائل و مشکلات مالی داشتیم که با همکاری مجموعه نفت کار بهتر و غنی‌تر انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باراصلی مسئولیت توانمندسازی روی دوش معلمان است و صد دبیر و سرگروه آموزشی در طرح توانمند سازی معلمان حضور دارند.

حمیدی نژاد می‌گوید: این دوره توانمند سازی یک روزه بوده و  در علوم پایه در  رشته‌های فیزیک، آزمایشگاه، شیمی  ریاضی و زیست شناسی دوره متوسطه دوم برگزار  شد.

او با بیان اینکه بحث‌های پرورشی، تبیینی و بصیرتی نیز در حال انجام است، گفت: دوره توانمند سازی دبیران و سرگروه‌های آموزشی غرب کارون، قطب ۷ شامل سوسنگرد هویزه بستان، حمیدیه، ناحیه یک اهواز و کارون برگزار می‌شود.  

قاسم ساعدی نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان نسز در این بازدید گفت: شرکای آموزش و پرورش بخصوص در استان خوزستان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی  می‌توانند در امر فضا سازی، مدرسه سازی، تجهیز مدارس، توانمندسازی معلمان و... نقش آفرینی کنند.

او ادامه داد: خوزستان قطب صنعت، پتروشیمی و نفت کشور است  و اگر صنایع بر حسب ظرفیت‌های خوزستان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند شاهد پیشرفت و جهش علمی دانش آموزان خواهیم بود.  

نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان گفت: مجموعه نفت از سال ۹۵ تاکنون۵۷ مدرسه را در شهرهای بستان، سوسنگرد و هویزه ساخت و انتظار داریم شرکت هایی مانند توسعه نیشکر، مجموعه نفت ، فولاد خوزستان و ... آموزش و پرورش را در این زمینه یاری کنند.

ساعدی ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون چند مرحله دوره توانمندسازی دانش آموزان با اساتید استانی و  پروازی با سالی ۲ میلیارد تومان هزینه برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.