اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گلف مشخص شدند

اعضای مجمع هیئت رئیسه فدراسیون گلف در مراسم امروز این فدراسیون انتخاب شد.

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف، حمید عزیزی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اعضای هیئت رئیسه خود را معرفی کرد. سید محمد مجابی با ۴۱ رای به عنوان نایب رئیس آقایان، فریده شجاعی با ۴۶ رای به عنوان نایب رئیس بانوان معرفی شدند. با توجه به تعداد آرای نواب رئیسان، فریده شجاعی به‌عنوان نایب رئیس اول فدراسیون انتخاب شد.

ضمن این‌که بهمن حسین پور با ۴۲ رای به عنوان خبره ورزشی، با محمد عظیمی‌زاده با ۴۴ رای به عنوان خزانه‌دار و ملیحه حق‌دار ساحلی با ۴۱ مدال به عنوان کارشناس خبره معرفی شدند.

الهام اکبری، سارا نوروزی، مهرداد کابلی، مهدی ترحمی، رضا دلاوری به عنوان نماینده هیئت‌های استانی و باشگاه مبتکران ورزش نوین به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شدند.

در پایان مجمع پولادگر با اشاره به حرکت اعتراضی غریبلو و زیر سوال بردن مجمع و ترک آن گفت: او چندین مورد اعتراض در بازه زمانی ۲ الی ۳ روز مانده به مجمع داشت که همه را دقیق برسی کردیم بعضی وارد بود که اصلاح کردیم مثل باشگاهی که در لیگ بود را اجازه حضور در مجمع ندادیم و آن داوری بازنشسته را هم از مجمع حذف کردیم. اصولا وقتی فردی در مجمع شرکت می‌کند یعنی تایید کرده، ولی اگر بر وفق مراد فردی نچرخید دلیل نمی‌شود که آن را زیر سوال برد. ما دیشب تا پاسی از شب همه چیز را بررسی کردیم و طبق اساسنامه با نهایت دقت و سلامت مجمع برگزار شد و خدا را شکر امروز دیگر این فدراسیون رئیس خود را شناخت و انشاا... با کمک همه شما مسیر پیش رو را طی خواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به عزیزی گفت: سال ۷۴ این فدراسیون تشکیل شده و این همه سال بدون مدال جواب ما نیست. آقای عزیزی ما مدال می‌خواهیم و شما مجوز رسمی برای حضور در بازی‌های آسیایی دارید و یک مدال شما در بازی‌های آسیایی تحولی عظیم در این فدراسیون ایجاد خواهد کرد.
بدون مدال در رویداد‌های رسمی هیچ فدراسیونی دیده نمی‌شود. اگر صحبت از مدال می‌کنم، چون به توانایی این رشته ایمان دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.