سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از بازگشت بیش از ۷ هکتار از اراضی ملی به بیت المال به ارزش ۲۰۲ میلیارد ریال خبر داد.

جمشید شعبانیان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: اراضی بازگردانده شده به بیت المال در شهر‌های بندر ترکمن و گرگان قرار داشتند.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین یک قطعه زمین دارای معارض به مساحت ۳۰۰ متر مربع در شهرستان گنبد شناسایی و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به رفع تعرض فوری آن اقدام کرده است.

او با بیان اینکه این زمین دارای ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال است، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹ مورد رفع تصرف به مساحت بیش از ۲۱ هکتار با همکاری یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گلستان در نقاط مختلف استان انجام شده است.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: یگان حفاظت راه و شهرسازی استان با توجه به مسئولیت و وظایف خود با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی بدون اغماض و به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

شعبانیان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی ضمن با تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.