سجاد می‌خواهد بماند؟

اولین خرید این فصل استقلال، بعد از نیم فصل حضور مجدد در جمع آبی‌ها در شرایطی قرار گرفته که چندان برایش خوشایند نیست.

آقای گل دوفصل پیش لیگ و اولین خرید این فصل استقلال، بعد از نیم فصل حضور مجدد در جمع آبی‌ها در شرایطی قرار گرفته که چندان برایش خوشایند نیست. او بازیکن معتبری در فوتبال ایران است و سال‌ها در تیم‌های نامدار بازی کرده و سابقه دو بار آقای گلی در فوتبال را دارد و از آن‌هایی نیست که لفظ مازاد بر دوره فوتبالش بچسبد.

سجاد که از خوش‌اخلاق‌های فوتبال ما هم هست، بابت آنچه در "ورزش سه" بابت حضور او در لیست مازاد منتشر شده گلایه دارد. اگرچه خبری که "ورزش سه" در این باره منتشر کرده، بعد از صحبت با یکی از مدیران باشگاه استقلال بوده است.

موضوع، اما به این سادگی‌ها هم نیست. نکته اینجا است که شهباززاده قرارداد دوساله با استقلال دارد و باشگاه قانونا نمی‌تواند او را در فهرست خروجی خود قرار بدهد. مگر آنکه حق و حقوق این بازیکن را به طور کامل پرداخت کند یا با او در این باره توافق کند، اما شهباززاده هم بازیکنی نیست که از جابه‌جایی‌ها رضایت داشته باشد و مخالف این پیشنهاد بوده و با وجود صحبت‌های دیروز با ساپینتو مبنی بر اینکه می‌تواند پیشنهاد فولاد را قبول کند و به این تیم برود، به این مربی اعلام کرده که در استقلال خواهد ماند.

در نهایت، در شرایطی که فصل نقل و انتقالات روز پنجشنبه به اتمام می‌رسد، شهباززاده تصمیم گرفته در استقلال به کار خود ادامه بدهد. جالب است بدانید سیاوش یزدانی هم که به او رسما ابلاغ شده که فعلا در تمرینات حضور پیدا نکند و قرار است نامه‌ای هم مبنی بر همین موضوع به او بدهند نیز دوست ندارد استقلال را ترک کند؛ حتی به جای اینکه به تیم دیگری برود، حاضر است مدتی بیرون بنشیند تا شرایط او مشخص بشود. او هم قراردادی دوساله با استقلال دارد و باشگاه نمی‌تواند بدون جلب رضایت، وی را از فهرست خود خارج کند. مگر آنکه آماده باشد با فسخ قرارداد دستمزد این بازیکن را بپردازد و به این ترتیب، جایی در لیست خالی کند.

به جز این دو بازیکن که شرایطشان با استقلال پیچیده است، موضوع آمانوف، بازیکن ازبک، که در نیم فصل اول از سوی ساپینتو به هیچ وجه مورداستفاده قرار نگرفته نیز مطرح است که جدایی او نیاز به پول نقد و پرداخت مبلغی برای جلب رضایت این بازیکن دارد. بازیکنی که اگر استقلال نتواند او را بدون امضای صلح‌نامه از فهرستش بیرون کند، باید منتظر عواقب حقوقی این مسئله باشد. البته شرایط آمانوف با دو بازیکن دیگر از این جهت متفاوت است که او اصراری به ماندن در استقلال ندارد و اگر شرایط مدنظرش فراهم باشد، به راحتی توافق‌نامه را امضا خواهد کرد.

در هر صورت، در فاصله کمی بیشتر از ۴۸ ساعت تا پایان فصل نقل و انتقالات، شرایط آبی‌ها که هنوز هم پنجره‌شان باز نشده چندان متناسب با وعده‌های همیشگی مدیرعامل استقلال و مکتب همیشگی او مبنی بر خرید‌های پرسروصدا نیست و باید دید با چه موجودیتی نیم‌فصل دوم را ادامه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار