بیش از ۳۳ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد شاهرود پرداخت شد

رییس کمیته امداد شاهرود گفت: ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام بانکی به منظور ایجاد اشتغال طی ۹ ماهه امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

محمدمهدی اصغری رییس کمیته امداد شاهرود گفت: این میزان وام در راستای رویکرد خودکفایی و ایجاد اشتغال به ۵۰۲ نفر از مددجویان شاهرود تعلق گرفت.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۹۵۴ خانوار تحت پوشش این نهاد ماهانه مبالغ کمک معیشتی در حوزه حمایتی و سلامتی خانواده دریافت می‌کنند، ابراز کرد: این خانواده‌ها طی ۹ ماهه امسال ۹ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان بر اساس تعداد خانوار کمک هزینه معیشتی دریافت کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود تصریح کرد: خانواده‌های کمک معشیت‌بگیر شامل سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست به علت فوت و زندانی بودن سرپرست، مطلقه، متارکه، خانواده‌های دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، خانواده‌های عائله‌مند و نیازمندان هستند.

اصغری به اجرای طرح اکرام و محسنین فرزندان مددجو اشاره کرد و گفت: ۹۲۴ نفر از ایتام و محسنین (خانواده‌های بی‌سرپرست به جزء فوت و دارای بیمار) مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) شاهرود قرار دارند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۳۶۱ نفر از خیران و نیکوکاران در قالب طرح حامی از این فرزندان پشتیبانی می‌کنند، اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال سه میلیارد و ۶۹ میلیون تومان به صورت نقد و کالا بین این قشر توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام (ره) شاهرود ادامه داد: به ۹۷ کودک و مادر شامل افراد دچار سوء تغذیه، مادران باردار و شیرده، ۱۶۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کمک شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.