اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند:روی کین بازیکن فوق‌العاده‌ای است

اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم‌های دنیا از جمله رئال را دارد.

بوکایو ساکای ۲۱ ساله، از سال ۲۰۰۸ بود که فوتبالش را در آرسنال شروع کرد و حالا یکی از بازیکنان ارزشمند و تعیین‌کننده تیم محسوب می‌شود. نمی‌توان نقش ساکا در صدرنشینی توپچی‌ها را انکار کرد. او ۱۵۷ بازی با پیراهن آرسنال انجام داده و ۲۴ بازی ملی نیز دارد. با آرسنال او فاتح جام حذفی و سوپرجام فوتبال انگلیس شده و در فصل جاری نیز ۸ گل زده و ۷ پاس گل داده است. ارزش ساکا حالا ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

روی کین معتقد است ساکا توانایی بازی در بزرگترین تیم‌های اروپا از جمله رئال را دارد. او به اسکای اسپورتس گفت: «ساکا جوان، ولی بسیار باتجربه است. او با آرسنال قهرمان جام حذفی شده و با انگلیس در یورو ۲۰۲۰ تا فینال رفت و پنالتی سرنوشت‌سازی را از دست داد که باعث شد انتقادات زیادی به او وارد شود. ولی او توانست به خوبی فشار‌ها را مدیریت کند. ساکا برگشت و برای آرسنال و انگلیس بازی‌های خوبی انجام داد تا مشخص شود از لحاظ ذهنی بازیکن بزرگی است.»

کین ادامه داد: «من عاشق سبک فوتبال او هستم و از نظر من ساکا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. هر تیمی برای قهرمانی به یک بازیکن مثل ساکا نیاز دارد. معتقدم او همین حالا می‌تواند در بزرگترین تیم‌های دنیا از جمله رئال مادرید بازی کند. او همین‌قدر خوب و عالی است. چه استعدادی! من واقعا از تماشای بازی‌هایش به وجد می‌آیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار