برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.

در نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی ۴۰ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان تولیدات و محصولات خود را از سوم تا هفتم بهمن ماه به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در مراسم راه اندازی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه‌های تخصصی با هدف حمایت از تولید داخلی و معرفی محصولات ایرانی برگزار می‌شود.

احمد خورگامی افزود: نمایشگاه لوازم‌خانگی همچنین با هدف ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضا‌های رقابتی به‌منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز برگزار شده است.

وی اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی و ارتقای کیفیت، مهم‌ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود و به همت صنعتگران، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و بازرگانان ایرانی صنایع مربوط به لوازم خانگی کشور به حدی از توانایی و کیفیت رسیده است که نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه‌های بین المللی نیز قادر به رقابت با تولیدکنندگان خارجی است.

خورگامی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت بسیار مناسبی است تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود و فضایی به منظور تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات فراهم شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ سوم تا هفتم بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار