جشن‌های دهه فجر مردمی برگزار شود

رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان گفت: هدف اجرای برنامه‌های دهه فجر باید جهاد تبیین خدمات گسترده انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف باشد و در این خصوص رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نقش آفرین هستند.

عباس صفدری گفت: تزریق ناامیدی در بین مردم و جوانان جزو اهداف مهم دشمن در برهه کنونی است و اگر جشن‌های دهه فجر پرشور و گسترده با حضور پر صلابت مردم و جوانان برگزار شود نقشه دشمنان خنثی و مایه سربلندی نظام است و همه در قبال آن مسئول هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه به اهمیت مردمی برگزار شدن جشن و جلب همکاری اقشار مختلف به خصوص جوانان با همراهی تشکل‌های دینی و هیات مذهبی اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها باید بر اساس شرایط روز جامعه، نو، ابتکاری و متنوع باشد که موجب ایجاد فضایی شاد و متنوع شود.

صفدری با تأکید بر ارتقای برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی، بصیرت‌افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن شناسی، جهاد تبیین و اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان عنوان کرد که در ایام الله دهه فجر، در دستور کار خود قرار داده است.

صفدری با بیان این مطلب که امسال برنامه‌ریزی شده است تا کمیته‌های ۳۰ گانه دهه فجر استان برنامه‌های دهه مبارک فجر را ساماندهی و اجرا کنند، ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال، پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.

رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تحکیم وحدت، نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت دهه فجر است و باید در برنامه‌های این دهه به‌دقت مورد توجه قرار گیرد.

صفدری با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی افزود: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

همچنین در این جلسه تعدادی از اعضای جلسه به طرح دیدگاه‌های خود در ارتباط برنامه‌های دهه فجر پرداختند و مقرر شد تا امسال در مرکز استان و شهرستان با همکاری مردم و مسئولان اقدامات مناسب به عمل آید.

برچسب ها: دهه فجر ، جشن دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار