ایجاد هزار و ۸۰۰ شغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از ایجاد هزار و ۸۲۰ شغل طی ۱۰ ماه گذشته در این بندر خبر داد.

حسین عباس‌نژاد با اشاره به ایجاد هزار و ۸۲۰ شغل از ابتدای امسال تاکنون در بندر شهید رجایی گفت: برای این مدت ایجاد هزار و ۶۴۵ فرصت شغلی هدف گذاری شده بود که آمار‌ها تحقق بیش از سهمیه تعیین شده را نشان می‌دهد.

عباس نژاد به بررسی دعاوی بین کارگر و کارفرما نیز اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲۳۶ فقره دادخواست مربوط به اختلافات بین کارگر و کارفرما در واحد کار و خدمات اشتغال بندر شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت: روزانه تعداد زیادی از کارگران با قرارداد شفاهی وارد این مجتمع می‌شوند که این موضوع رسیدگی به اختلافات احتمالی را سخت و دشوار می‌کند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی واحد کار و خدمات اشتغال بندر جهت عقد کتبی قرارداد کار بین کارگر و کارفرما اشاره کرد و گفت:کارفرمایان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی می‌توانند از طریق سامانه کار و خدمات اشتغال نیروی کار( https://sp.pmo.ir) درخواست‌های خود را ثبت کنند.

نیروی کار شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران را کارگران ماهر، نیمه ماهر و ساده تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف دریایی و بندری مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.