دعوت از سه قایقران بانو به اردوی تیم ملی/افتخارآفرینی پینگ پنگ باز دختر در مسابقات جهانی

دعوت از سه قایقران بانو به اردوی تیم ملی از سوی فدراسیون قایقرانی و افتخارآفرینی یکی از پینگ پنگ بازان دختر در مسابقات تنیس روی میز جهان از جمله اخبار کوتاه ورزشی استان کرمانشاه است.

بهمن اختیاری مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : سه ورزشکار بانوی استان از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام دعوت شدند.

بهمن اختیاری افزود: این اردو با هدف کسب آمادگی لازم جهت شرکت در رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در سواحل خلیج فارس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی این بانوان دعوت شده به اردوی تیم ملی را «هیوا افضلی» در رشته کانو کانادایی، «سما یاسمی» در رشته کایاک و «شهلا بهروزی راد» در رشته پاراکایاک اعلام کرد.

افتخار آفرینی دختر کرمانشاهی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: «وانیا یاوری» دختر پینگ پنگ باز کرمانشاهی در رقابت‌های هوپس جهان در کشور فرانسه، توانست به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.

اختیاری افزود: وی با غلبه بر حریفانی از کلمبیا، فرانسه، کانادا، آمریکا، تونس، مجارستان، اوکراین و شکست مقابل حریفانی از سوئد و تایلند مدال برنز ارزشمند رقابت‌های هوپس جهان را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: برترین‌های هوپس جهان از اول بهمن ماه در شهر اننبونت فرانسه تمرینات مشترکی را با ورزشکاران سایر کشور‌ها انجام دادند و در پایان در رقابت‌های هوپس جهان حضور پیدا کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار